skip to Main Content
Nieuwe Bestelmogelijkheden Voor IPhone 12 En IPad Air

Nieuwe bestelmogelijkheden voor iPhone 12 en iPad Air

iPhone 12, iPhone 12 Pro en iPad Air zijn verkrijgbaar vanaf 23 oktober. Klanten kunnen deze gloednieuwe producten direct bij Apple aanschaffen via verschillende kanalen: online, telefonisch of in de Store. Klanten hebben allerlei opties om hun favoriete producten in handen te krijgen: van online chatten met een Specialist en contactloze bezorging tot een bezoek aan de Store voor een persoonlijke sessie met een Apple Specialist.

“Dit is het beste moment ooit om voor een nieuwe iPhone te gaan en Apple Retail is de plek bij uitstek om ’m te kopen”, aldus Deirdre O’Brien, Senior Vice President Retail + People van Apple. “We bieden onze klanten nieuwe manieren om onze producten te leren kennen voordat ze een aankoop doen. Zo weten ze zeker dat het product op hun wensen aansluit. Of onze klanten nu liever in de Store langskomen of telefonisch of online hun bestelling plaatsen: ons hele retailteam staat voor ze klaar met de persoonlijke service van wereldklasse die ze van ons gewend zijn.

Dit jaar nieuw bij Apple Retail:

  • Klanten kunnen nu een-op-een shoppen met een Specialist tijdens een sessie bij een Apple Store. Daarbij krijgen ze persoonlijk advies over nieuwe producten, providers of financieringsopties. Dit zelfde deskundige advies is ook online beschikbaar, waar klanten op ieder moment met een Specialist kunnen chatten.
  • Ophalen kan onder meer in de Store, buiten de Store, via bezorging op dezelfde dag of via Express Storefront. Op apple.com/nl/retail staat een overzicht van de diensten per Store.
  • Voor alle producten, waaronder iPhone en iPad, is contactloze bezorging mogelijk. De bezorgers kunnen daarbij vanaf een veilige afstand om mondelinge bevestiging vragen, waarmee een fysieke handtekening niet meer nodig is.

Ook al ziet de introductie van de nieuwe iPhone er dit jaar misschien anders uit dan in voorgaande jaren, Apple Retail blijft klanten dezelfde vertrouwde service bieden:

  • Na aankoop van een nieuw Apple product kunnen klanten een Persoonlijke Configuratie-sessie met een Specialist inplannen om hun nieuwe product te configureren, de basisbeginselen onder de knie te krijgen of juist tips voor gevorderden te krijgen.
  • Met Apple Trade In krijgen klanten die hun iPhone of iPad inruilen voor korting op de aanschaf van een nieuw product.
  • Veruit de meeste Apple Stores wereldwijd zijn geopend en werken met verschillende modellen om de gezondheid van klanten en medewerkers te beschermen. Voor meer informatie over de service en ondersteuning die Apple Retail biedt zie apple.com/nl/shop.
Back To Top